جستجوی این وبلاگ

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۹

نامه نوشتن به فرشتگان و نیروهای الهی




گرچه از نوشتن برای ارسال درخواست به عالم معنا بهره گرفته میشود - و البته در تطبیق ذهن و روح فردی با روح برتر آسمانی بسیار کارگشا ست - ولی از آنجا که نیاز طبق هدف بعدی مسیر روح توسط نیروهای برتر آسمانی، معین و مستقر و تعریف شده است پس نیاز بر متولیان الهی آسمانی پوشیده نیست. از این گذشته در تدبیر الهی پتانسیل برطرف کردن نیاز طبق مسیر پیش رو از پیش میسر و مهیا شده است.

ما آگاهیم که در هنگام نوشتن #نامه به سوی خد.اوند و نیروهای آسمانی، بواسطه نیاز ، دروازه ای برای فرود و فعالسازی روح الهی در وجود ما و قلمرو فیزیکی گشوده میشود و این تنها اولین گام است. روح الهی، بواسطه کلماتی که از ذهن گذر میکنند در طلب است تا نیاز حقیقی وجودی فرد را طبق مسیر الهی روح شناسایی کند و شرایط را پذیرای آن برکات عظیمی نماید که از قبل برای او مهیا و تدبیر شده اند.

همچنین یکی از مهمترین نکته ها در نوشتن #نامه به فرشته ها و نیروهای متعالی، اینست که در هنگام نوشتن و روی کاغذ آمدن کلمات طبق انرژی و فرکانس و ارتعاش روح و نیاز شما، قلمرو فیزیک و متولیان الهی قلمرو فیزیکی نسبت به آن درک پیدا میکند تا چرخش چرخها را آنطور که در طرح الهی طبق اجازه الهی میسر است برای تحقق خواسته شما تغییر دهند و یا به گردش دربیاورند.

خد.ا.وند به همه مسیر و روح شما آگاه است. بطور کامل و با تمامی جزئیات.
اجازه دهید بدست گرفتن قلم، مسیری برای گشوده شدن دانلود های الهی و آسمانی در زندگیتان باشد.

خلقت شبیه مجموعه های بزرگی از توابع و الگوریتم  های گسترده است. 
 همانطور که مثلا اگر به تابع
 f(x-1) 
داده بدهید تعیین پاسخ همیشه مشخص است، در توابع و الگوریتم ها و حد و مشتق ها و رادیکال های مسیر زندگی، تکلیف پاسخ بر اهل آسمان آشکار است.

برای اینکه در مسیر روح در تابع و الگوی حقیقی روح الهی منحصر به خودتان مستقر شوید نیاز دارید تا از دستان قدرتمند نیروهای الهی و متولیان عالم معنا برای گردش چرخها و تغییر جایگذاریها استفاده کنید.

صرفا برای فعالسازی قانون جذب، تکیه و اصرار بیش از حد بر ذهن و انرژی شخصی شاید کافی باشد اما بر کسی پوشیده نیست که در اینصورت، بسیاری از آنچه محقق و جذب خواهد شد طبق مسیر الهی نخواهد بود و جهت حرکت بسوی سعادت را بهیچوجه تضمین نخواهد کرد. فقط تمتع کوتاه مدت ذهنی با از دست دادن نیروی حیات روح را منتج خواهد کرد.

نه ذهن و نه انرژی و نه نور و نه نیروهای فراتر از انرژی و نور، هیچیک خارج از مسیری که الوهیت برای شما درنظر گرفته است، توان سعادتمند کردن روح و جسم شما را ندارند.

لطفا اجازه دهید بدست گرفتن قلم، مسیری برای گشایش تطبیق مسیر روح تان با توابع الهی منحصرا مستقر شده برای تعالی سراسر وجود تان باشد.


#توابع_الهی
#مسیر_سعادت_الهی
#تطبیق_مسیر_الهی_روح
#نامه
#روح_الهی
#متولیان_الهی_آسمانی
#متولیان_الهی_قلمرو_فیزیکی
#چرخش_چرخهای_سرنوشت_الهی